انواع حروف برجسته چلنیوم

یکی از دغدغه  های مشتریان نوع طراحی و ساختار حروف به کار گرفته شده در تابلو های چلنیوم است و می خواهید بدانند که چه مزیت ها و چه تفاوت هایی با هم دارند تا بتوانند در هنگام انتخاب تابلو دچار سردرگمی نشوند و بهترین انتخاب را داشته باشید ؟ ما می خواهیم در این مقاله به بررسی و مدل های مختلف حروف برجسته و انواع حروف به کار گرفته در تابلو های چلنیوم بپردازیم. 


یکی از دغدغه  های مشتریان نوع طراحی و ساختار حروف به کار گرفته شده در تابلو های چلنیوم است و می خواهید بدانند که چه مزیت ها و چه تفاوت هایی با هم دارند تا بتوانند در هنگام انتخاب تابلو دچار سردرگمی نشوند و بهترین انتخاب را داشته باشید ؟ ما می خواهیم در این مقاله به بررسی و مدل های مختلف حروف برجسته و انواع حروف به کار گرفته در تابلو های چلنیوم بپردازیم. 
حروف برجسته به کار رفته در ساخت تابلو ها بسته به نوع سفارش و هم بسته به نوع متریال آنها دارد که می تواند از نوع استیل ، فلز ، نئون و یا پلاستیک باشد. این نوع از حروف طی سال های گذشته کمی تغییر کرده و از حالت های اولیه خود بهتر شده اند اما یک سری دیگر از حروف هستند که با ساختار چلنیوم می باشند و دارای مقاومت و قیمتی به مراتب ارزان تر از سایر محصولات هستند و دوام آنها نیز بالاتر بوده و به عنوان نسل جدید در صنعت تابلو سازی به آنها نگاه می کنند و در کشور ما نیز به وفور یافت می شوند و اکثر فروشگاه های مدرن سعی کرده اند تا از این نمونه استفاده نمایند زیرا دارای مزایای بسیار زیادی هستند و علاوه بر آن از قیمت مناسبی با طول عمر بالا برخوردار هستند و می توانید با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت آنها را در دسترس داشته باشید. 

 


 

حال شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا تابلو چلنیوم؟

تابلو چلنیوم به دلیل برخورداری از رنگ های متنوع و مدل های برش عالی به صورت لیزری و توانایی در انجام طرح های تلفیقی می تواند گزینه مناسبی باشد که بر روی انواع زیرسازی ها مانند کامپوزیت ، شیشه ، چوب و ورق های پی وی سی قابل اجراست و علاوه بر آن دیگر مانند تابلو های سنتی و قدیمی از لامپ هایی مانند مهتابی و نئون های قدیمی استفاده و نور پردازی نمی شود و به دلیل مدرن بودن می توان از انواع لامپ های SMD و LED استفاده نمایید. خوبی حروف برجسته چلنیوم این است که هر طرح و هر مدل از این تابلو تبلیغاتی به صورت مجزا تولید می شوند و با بهترین دستگاه های پیشرفته به صورت لیزری برش داده می شود و این مزیت می تواند به طول عمر بالا و همچنین قابلیت استفاده از نور پردازی مجزا کمک کننده باشد و توسط افراد متخصص در این صنعت قابل اجرا هستند. 
 

یکی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های حروف برجسته در تابلو های چلنیوم ، برخورداری از اندازه و ابعاد گوناگون می باشد و شما هر آنچه که مورد نیازتان باشد را می توانید به راحتی سفارش دهید و بسته به فونت و اندازه آن می توانید به صورت ترکیبی با سایر حروف آن را در یک تابلو ادغام نمایید. البته ناگفته نماند که میزان ابعاد تابلو و مکان جانمایی باید با هم یکسان باشند و باید نسبت به نوع جانمایی آن را در نظر بگیرید.

انواع حروف برجسته چلنیوم :

همان طور که در بالا به آن اشاره شد ، تابلو چلنیوم دارای مدل های مختلفی می باشد و بسته به نوع سفارش حروف داخلی آن نیز با هم متفاوت است. در این مقاله می خواهیم به انواع آن بپردازیم و شما را نسبت به مدل های تابلو چلنیوم آگاه سازیم. 

حروف ساده چلنیوم :

این دسته از حروف به صورت برجسته هستند و همان گونه که از نامشان پیداست به صورت تک رنگ یا دو رنگ ( بسته به سفارش) طراحی و تولید می شوند. این دسته از حروف دارای ورق های چلنیوم و پلکسی گلاس به همراه منبع تغذیه و ادوات نور پردازی تهیه شده اند.
 

حروف برجسته تابلو چلنیوم پلکسی دوبل :

تابلو های دوبل پلکسی که حروف ساخته شده آنها به دو رنگ می باشد که جلوه زیبایی به تابلو های مغازه و فروشگاهی می دهد اما چند سالی است از آنها استفاده شده است و نسبت به سایر حروف کمی قدیمی می باشد. لبه ساختار این نوع از حروف برجسته از چلنیوم می باشد و گلاس آن می تواند در چند رنگ مختلف ساخته شود. ساختار داخلی نیز از منبع تغذیه و نورپردازی متفاوت طراحی شده است.

تابلو چلنیوم با حروف رنگی به صورت برجسته :

این نوع از حروف برجسته دارای پلکسی می باشد و می توانید در رنگ های مختلف از آنها استفاده نمایید. شما می توانید به صورت رنگین کمانی از نور پردازی داخلی استفاده کنید و بسته به نوع طراحی و حروف به کسب و کار خود رونق دهید.
تایمر و منبع تغذیه مورد استفاده در این سبک از تابلو ها به گونه ای ست شده تا بتواند به صورت زیبا و یکدست این اثر را پیاده سازی و اجرا نماید. حروف برجسته دارای لبه چلنیوم و ساختار پلگسی گلاس می باشد.

 

 
حروف برجسته تابلو چلنیوم الماسی یا پانچ :

این سازه می تواند از انواع رنگ ها و ابعاد گوناگون ساخته شود که لبه حروف به صورت برجسته و پانچ های درونی بر روی تابلو زیبایی خاصی به آن می دهد و می تواند با شکست نور کافی ، این زیبایی را دو چندان نماید. همچنین میزان پانچ بسته به سفارش مشتری و نوع طرح دارد. در ضمن می توانید از انواع ورق ها در ساخت این گونه از تابلو ها استفاده نمایید. این نوع از حروف به صورت مجزا و بسته به نوع طرح ، دارای پاور فن برای خنک کنندگی بیشتر در داخل به همراه SMD و منبع تغذیه ساخته شده است.
حروف برجسته با ساختار چلنیوم می تواند اشکال گوناگون داشته باشد و به شکل های دایره ، ستاره ، لوزی و ... ساخته شود که در ساخت لوگو بسیار کاربردی می باشد. لترمکس نیز نوع دیگری از حروف است که چند سالی است که وارد بازار شده و حالت نوردهی به صورت دور کادر قرار می گیرد. اما در روش های جدید نور به صورت شکست و رفلکسی طراحی شده که سایه روشن زیبایی را خلق می نماید. 
 

خرید انواع تابلو چلنیوم :

حال که با انواع حروف و مراحل ساخت آن آشنا شدید می توانید برای اطلاعات بیشتر و تکمیل فرایند کاری خود با ما در NAMATABESH.COM در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین تابلو را با ساختار چلنیوم در اختیار داشته باشید و علاوه بر زیبایی می توانید به کسب و کار خود رونق بخشید. شما می توانید برای دیدن نمونه کار ها به سایت نما تابش مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


 

واتس اپ