تابلو چلنیوم الماسی

در سال های اخیر با نوآوری دو چندان در صنعت تابلو سازی و گسترش آن به ابعاد وسیع تر ، مدل ها نیز بروز رسانی شده و ابعاد بهتر با زیبایی و جلوه با شکوهی را طراحی و تولید کرده اند.


در سال های اخیر با نوآوری دو چندان در صنعت تابلو سازی و گسترش آن به ابعاد وسیع تر ، مدل ها نیز بروز رسانی شده و ابعاد بهتر با زیبایی و جلوه با شکوهی را طراحی و تولید کرده اند. یکی از این نوع تابلو ها که دارای طرفداران بسیار زیادی است تابلوهای چلنیوم می باشد که با حروفی بزرگتر و برجسته و همچنین نورپردازی زیباتر توانسته است خالق یکی از زیبا ترین انواع تابلو های تبلیغاتی بر روی سر درب مغازه ها و استفاده های گوناگون در صنعت و حتی استودیو های ضبظ برنامه شود. همان طور که اشاره شد تابلو های چلنیوم دارای انواع و مدل های گوناگونی هستند که در این مطلب می خواهیم به تابلو چلنیوم الماسی بپردازیم.
تابلو تبلیغاتی چلنیوم الماسی یکی از جدید ترین و بروز ترین محصولات ارائه شده در بازار می باشد که به تابلو های پانچ نیز معروف است. تابلو چلنیوم الماسی محصول ساخت سال 2020 است و یکی از زیبا ترین تابلو های تبلیغاتی ارائه شده با کاربرد های بسیار می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نمونه از تابلو های چلنیوم، درخشندگی بالای آن است که می تواند جلوه بصری مناسبی برای شما به ثمر نشاند. 

 


 
 

نوع ساخت تابلو چلنیوم الماسی :

پس از انتخاب طرح و مدل مورد نظر بسته به نوع کسب و کار خود ، این تابلو به قسمت برش لیزری انتقال می یابد و می توان به اشکال مختلف آن را برش زد به عنوان مثال می توان به شکل های دایره ، مستطیل ، ستاره و ... برش داده شود و این نکته را فراموش نکنید که تابلو های چلنیوم الماسی دارای حروف برجسته هستند. پس از برش و تامین مدل دلخواه ، بر روی پلکسی ها پانچ می شود و نور های مختلف از جمله اس ام دی ها بر زیر آنها جانمایی می شود و به وسیله شکست نور، زیبایی دو چندانی را به ارمغان می آورد. اصولا پیشنهاد می شود که لبه های پلکسی تابلو را کمی بزرگتر در نظر بگیرید تا علاوه بر سایه روشن شدن نور خارجی ، لامپ های استفاده شده در تابلو نیز نمایان نشود. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که میزان پانچ های روی تابلو بسته به نوع قرار گیری و مکان تابلو تبلیغاتی نصب شده دارد و این امکان وجود دارد تا نسبت به نظر مشتری و درخواست کننده، این میزان تغییر پیدا کند.
یکی دیگر از دلایل پر طرفدار بودن تابلو های چلنیوم الماسی برخورداری از رنگ ها و تنوع بالا در برش کاری این نوع از تابلو های تبلیغاتی می باشد که می توانید  بسته به نوع کار و دیزاین داخلی مغازه یا فروشگاه آن را در نظر بگیرید.  قیمت مقرون به صرفه آن دلیل دیگری بر پر طرفدار بودن این محصول شده است. این تابلو به دلیل زسبایی مناسب و همچنین برخورداری از نورپردازی عالی توانسته به یکی از کاربردی ترین محصولات در صنعت تابلو سازی تبدیل شود.
این نکته را در نظر داشته باشید که می توانید در تابلو های چلنیوم الماسی به صورت ترکیبی و تلفیقی از دیگر مدل ها استفاده نمایید. به طور مثال می توانید از نئون و استیل استفاده کنید.
بیشترین استفاده از تابلو های چلنیوم الماسی در سر درب مغازه ها و فروشگاه ها می باشد که جلوه بیرونی بسیار شکیلی با بازده زمانی طولانی مدت را به همراه دارد و می توانید با قیمت مناسب تابلویی بسیار زیبا در اختیار داشته باشید و به کسب و کار خود رونق دهید. 


قیمت تابلو تبلیغاتی چلنیوم الماسی :

برای قیمت گذاری این نمونه از تابلو های تبلیغاتی عواملی تاثیر گذار هستند که در زیر به آنها می پردازیم.
1-    میزان ابعاد تابلو (طول ، عرض و ارتفاع)
2-    نوع پلکسی به کار رفته در تابلو (بسته به نوع پلکسی قیمت ها متفاوت می باشد)
3-    میزان و تعداد حروف برجسته به کار گرفته شده
4-    تعداد و مدل نور به کار گرفته شده در تابلو ( SMD , LED )
5-    منبع تغذیه و دستگاه خنک کننده تابلو (خنک کنندگی تابلو به وسیله پاور های فن دار صورت می پذیرد و بسته به نوع و تعداد قیمت نیز تغییر پیدا می کند)
6-    نوع و مدل چلنیوم به کار گرفته شده
7-    زیر ساخت تابلو (ورق های استفاده شده مانند چوب ، پی وی سی ، شیشه و ... )
8-    نوع تایمر درخواستی جهت روشن و خاموش شدن
9-    میزان و تعداد پانچ
 

مزایا استفاده از تابلو چلنیوم الماسی :

یکی از مزایا استفاده از تابلو تبلیغاتی چلنیوم الماسی  مواد به کار رفته مرغوب در طراحی و ساخت آن است و علاوه بر آن برای ساخت و برش هر یک از حروف برجسته به صورت جداگانه وقت و طراحی انجام می شود که نتیجه آن کیفیت بهتر و همچنین مقاومت بالاتر در برابر شرایط جوی می باشد. به دلیل طرح های متنوع و رنگ بندی بسیار بالا و نوع نور پردازی می توان در انواع کاربری ها از آن استفاده نمود. همچنین به دلیل استفاده از متریال و طرح های تلفیقی به یکی از پر طرفدار ترین محصولات در صنعت تابلو سازی بدل شده است.
 

تابلو های چلنیوم الماسی به عنوان یک پیشنهاد عالی برای کسب و کار های سنتی و تبدیل شدن آنها به حالت مدرن می باشد که می توانید با استفاده از آن رونق بالایی به کار خود ببخشید و مشتریان مورد نظر را به خود جلب نمایید. شما می توانید به صورت شبانه روزی از این تابلو ها استفاده نمایید. زیرا مصرف برق در این تابلو بسیار کم می باشد.
 

مصارف تابلو چلنیوم الماسی :

1-    تابلو تبلیغاتی فروشگاهی
2-    تابلو چلنیوم مغاره و سردرب
3-    استفاده در استودیو های تبلیغاتی و ساخت تیزر
4-    تابلو شرکتی 
5-    ساخت لوگو و برندینگ

خرید تابلو چلنیوم الماسی :

برای خرید و سفارش انواع تابلو چلنیوم الماسی می توانید به صورت اینترنتی و با بازدید از سایت نما تابش تمامی طرح ها و مدل های ساخته شده در این شرکت را مشاهده نمایید و خودتان قضاوت نمایید که کیفیت بالا و استفاده از انواع متریال ویژه چه تاثیری بر روی تابلو های تبلیغاتی چلنیوم دارد.
 برای خرید تابلو چلنیوم الماسی می توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا برای انجام یک کار حرفه ای به محل شما بیایند و بازدید های فنی را ارزیابی و به اطلاع شما برسانند تا علاوه بر بهینه کردن زمان بتوانید بهترین تابلو را نسبت به طرح خود ایجاد نمایید. همچنین این نوید را به شما می دهیم که تمامی مراحل طراحی و ساخت با بهترین و بروز ترین دستگاه های پیشرفته در صنعت تابلو سازی صورت می پذیرد.
 

واتس اپ