تابلو لایت باکس چلنیوم

تابلوهای تبلیغاتی یکی از بهترین روشهای تبلیغات است و تبلیغات روشی موثر در رونق کسب و کار و تجارت است و جایگاه تخصصی در حوزه اقتصاد جامعه دارد. از روشهایی که میتوان به مشتری دست پیدا کرد و نظرش را جلب کرد همین تبلیغات است و یکی از این مدلهای تبلیغاتی ، تابلوهای تبلیغاتی است .

 

تابلوهای تبلیغاتی یکی از بهترین روشهای تبلیغات است و تبلیغات روشی موثر در رونق کسب و کار و تجارت است و جایگاه تخصصی در حوزه اقتصاد جامعه دارد. از روشهایی که میتوان به مشتری دست پیدا کرد و نظرش را جلب کرد همین تبلیغات است و یکی از این مدلها ، تابلوهای تبلیغاتی است . از مزیتهای تابلوهای تبلیغاتی می توان به این مورد اشاره کرد که پیغام یا محصول مورد نظر همیشه در معرض دید مشتری است و هرشخصی با آن آشنا می شود .

 

 

تابلو چلنیوم 

با شکوفایی فن آوری در عرصه اقتصاد و کسب و کار ، چلنیوم جایگاه ویژه ای در صنعت تابلوسازی برای خود باز کرده است و بدون شک یکی از مهمترین ابزار تبلیغات بصری تلقی می شود که بر اساس متد پیشرفته ساخته می شود .
واژه چلنیوم از تلفیق دو کلمه Chanel و Aluminum ساخته شده است و نشان دهنده این است که مهم ترین مواد تشکیل دهنده آن ورقهای آلومینیوم هستند که به صورت کانال هایی در مجاورت هم قرار گرفته اند .
مقاومت ، طول عمر و تنوع رنگدر تابلو چلنیوم خیلی بالاست و به همین دلیل از پرطرفدارترین مدل ها در تابلو سازی به شمار می رود . تابلو چلنیوم انواع متفاوتی دارد که

تابلو لایت باکس چلنیوم 

تابلو لایت باکس نوعی تابلو تبلیغاتی است که توسط متخصصین این حرفه ساخته می شود و کاربرد آن ، هم در فضای داخلی و هم در فضای خارجی می باشد .
این تابلو به مدل های آویز ، دیواری ، ایستاده ، سقفی ، یکطرفه و دوطرفه ساخته می شود و محتوای تبلیغاتی آن داخل یک قاب و باکس شیشه ای قرار دارد . ما مایلیم تابلو لایت باکس چلنیوم را به شما معرفی کنیم مراحل ساخت تابلو لایت باکس چلنیوم به شرح زیر می باشد
سازنده ابتدا قاب تابلو را آماده می کند و طرح مورد نظر را درون قاب قرار داده و از لامپهای ال ای دی در پشت قاب برای نور پردازی استفاده میکند که روشنایی قاب بهتر است از تلفیق لامپهای آفتابی و مهتابی باشد و نور از پشت تابلو به طرح درون قاب می تابد و زیبایی دوچندان را به تابلو می دهد. برای روشن شدن لامپهای تابلو به یک آداپتور احتیاج است و در نهایت برای جلوگیری از آسیب دیدن طرح داخل تابلو از یک محافظ شیشه ای یا پلاستیکی شفاف استفاده می شود .
مهمترین انواع تابلوهای لایت باکس چلنیوم 

۱- تابلو لایت باکس کریستالی 

این مدل تابلو از دو ورق پلکسی گلس تشکیل شده است که ضخامت آن در حدود ۱۰ میلی متر است و در وسط این دو ورق پلکسی ، از چاپ بک لایت استفاده می شود . روشنایی حروف و یا طرح این مدل لایت باکس از جنس اس ام دی یا میکرو است . تابلوسازان برای باکس این مدل تابلو از کامپوزیت یا آلومینیوم بهره می گیرند و برای روی لایت باکس از طلق یا شیشه ۶ میلی متری یا بیشتر استفاده میکنند .

۲- تابلو لایت باکس چلنیوم آلومینیومی 

یکی دیگر از مدل های تابلو لایت باکس مدل آلومینیومی آن است که از رویه بک لایت پلکسی ساخته می شود و منبع نور آن لامپهای اس ام دی یا ال ای دی می باشد . ساخت این نوع از تابلو در اندازه های ۱۲۰ تا ۱۸۰ هیچ محدودیتی ندارد ولی اگر تابلوسازان بخواهند بزرگتر بسازند ، این تابلو به دو قسمت تقسیم می شود . 

۳-تابلو لایت باکس چلنیوم مگنتی 

نام دیگر تابلو لایت باکس مگنتی ، لایت باکس آهن ربایی است و از نازکترین و باریکترین لایت باکس ها برای محیط های داخلی محسوب می شود .
زمینه این تابلو طلقی است و قابی آلومینیومی دارد و جذابیت و روشنایی صفحه توسط ال ای دی ها تغذیه می شود . از این لایت باکس نیز می توان برای نمایش عکسهای خانوادگی در منزل و همچنین لوگو و یا تبلیغات تجاری محصولات شرکتها و ادارات استفاده کرد .

۴ -تابلو لایت باکس چلنیوم تبلیغاتی

در صنعت تابلوسازی و تابلوهای تبلیغاتی ، لایت باکس چلنیوم با سایر روشهای دیگر فرق می کند .
این مدل تابلو در صنعت تبلیغات یک روش چشم نواز و نوین است که هم جنبه تبلیغاتی دارد و هم جنبه هنری ، یعنی وقتی تبلیغات یک محصول را به عهده می گیرد ، همزمان هم نوعی تابلو هنری در یک محیط تجاری برای زیباسازی آن مکان نیز محسوب می شود و انواع گوناگونی دارد مانند چاپ طلقی ، چاپ پارچه ای ، چاپ بر روی استیکر ، چاپ بک لایت .
مشتری براساس احتیاج تبلیغاتی خود هر مدلی را می توانند سفارش دهد .


۵-تابلو لایت باکس چلنیوم اسنپی یا اسنپ فریم

تابلو لایت باکس اسنپی شباهت بسیاری به تابلو لایت باکس آلومینیومی دارد و تنها تفاوت آن در قطر و ضخامت آن است که نسبت به آلومینیومی کمتر می باشد .
از ویژگیهای مهمی که تابلو لایت باکس اسنپی را متمایز می کند ، مصرف انرژی پایین آن است . در این مدل تابلوها ال ای دی و اس ام دی منبع نور و روشنایی است . 
نکات مثبت و مهم تابلو لایت باکس چلنیوم 
تابلوهای لایت باکس چلنیوم از مزایای فراوانی برخوردار هستند که اگر بخواهیم امتیازهای دیگر این تابلو را مورد بررسی قرار دهیم ، می توانیم کم هزینه بودن ، کم مصرف بودن ، نازک و ظریف بودن ، عمر و دوام طولانی ، نور پردازی کامل ، نصب به صورت آویز یا دیواری یا مدلهای دیگر ، جذابیت فوق العاده ، قابلیت تعویض تصویر با تصاویر دیگر یا نوشته های تبلیغاتی را نام ببریم .

 

 

سخن پایانی 

همانگونه که مطلع شدید تابلوهای لایت باکس انواع مختلفی دارند و تبلیغات در کسب و کار حرف اول را می زند ، پس به شما توصیه می کنیم با توجه به نیاز و سلیقه و شغل خود با تابلوسازانی در این حرفه مشورت نمایید که دارای خلاقیتی بروز و پیشرفته باشند و به ابزار و دستگاههای مدرن مجهز باشند تا بهترین نوع تبلیغات را برای شما فراهم آورند .اگر تابلوسازان بخواهند این محصول را بزرگتر بسازند ، این تابلو به ۲ قسمت تقسیم می شود.
 

واتس اپ