تابلو چلنیوم طلایی

تابلو چلنیوم طلایی یکی از تابلوهای نسل جدید به شمار می‌رود به دلیل خلاقیت و ایده پردازی متفاوتی که در تکنولوژی ساخت این تابلو استفاده شده است مورد استقبال زیادی گرفته است و در عرصه کسب و کار‌ طرفداران بسیاری دارد.

 

تابلو چلنیوم طلایی چیست؟


تابلو چلنیوم طلایی یکی از تابلوهای نسل جدید به شمار می‌رود به دلیل خلاقیت  و ایده پردازی متفاوتی که در تکنولوژی ساخت این تابلو استفاده شده است مورد استقبال زیادی گرفته است و در عرصه کسب و کار‌ طرفداران بسیاری دارد.  رنگ زیبا و گرم طلایی که در ورق پلکسی و رول چلنیوم واس ام دی های این تابلو وجود دارد ، از نظر روانشناسی حس ثروت و قدرت را به بیننده انتقال می دهد . پیشرفت فوق العاده ای که در تابلوهای نسل جدید به وجود آمده شباهتی با تابلوهای نسل اولیه چلنیوم ندارد وجذابیت و درخشندگی این تابلوها موجب صادرات آنها به کشورهای دیگر شده است .

 

 

انواع تابلوهای چلنیوم طلایی:

 

۱-تابلو چلنیوم ساده:

تابلو چلنیوم از مدرن ترین و درخشان ترین تابلوهای تبلیغاتی به اشکال مختلف است که ساده ترین آنها متشکل از رول چلنیوم طلایی برای ساخت لبه های حروف و یک لایه ورق پلکسی طلایی برای ساخت رویه حروف و لامپ ها که در داخل حروف برجسته کار گذاشته می‌شوند و بر روی صفحه پی وی سی قرار می‌گیرند و از نظر هزینه در عین زیبایی و سادگی قیمت ارزان‌تری دارد .

 

۲- چلنیوم دوبل طلایی:

در این مدل بر روی حروف دولایه ورق پلکسی  پانچ می‌شود و اطراف حروف با رول چلنیوم طلایی پوشانده می‌شود.

 

۳-چلنیوم طلایی پولکی:

این نوع بسیار درخشنده و جذاب است و برای زیبایی بیشتر توصیه می‌شود زیرساز آن از تایل های پولکی متناسب با کار که شامل تایل های پولکی گرد،لوزی،مربع و سایر اشکال دیگراست استفاده گردد.

 

۴- چلنیوم طلایی رینگی:

بعد از طراحی تابلو چلنیوم طلایی،  در مرحله اول با استفاده از دستگاه لیزر دو پلکسی را برش داده و مرحله دوم نوبت ساخت  لبه حروف است که از ورق های استیل که به شکل رینگ خم شده است استفاده می‌کنیم و بعد رویه کار و لبه های رینگی به یکدیگر مونتاژ می‌شود و بعد نوبت نصب لامپهای اس ام دی است که حروف بر روی ورق پی وی سی قرار می‌گیرند .در صورت تمایل میتوان تابلو چلنیوم را به صورت ترکیبی ساخت ،می‌توانید از ورقه های کامپوزیت به جای زیرساز پی وی سی استفاده کنید و همچنین می‌توانید چوب ترموود را جایگزین زیرسازی کنید و تابلویی خاص در مقایسه با سایر تابلوها خلق کنید.

 

۵- چلنیوم پلکسی دوبل:

هنگام طراحی و ساخت مدل پلکسی دوبل از دو لایه ورق پلکسی با دو رنگ مخالف و همچنین برای زیرساز از ورق های پی وی سی و اطراف حروف از رول طلایی با قطر ۷و ۹ سانتی متری استفاده می‌شود. البته هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از رنگ ها و تعداد پلکسی ها در این مدل وجود ندارد و می‌توان با ترکیب چندین پلکسی در رنگهای مختلف با توجه به سفارش مشتری تولید نمود. 

 

۶-چلنیوم طلایی پانچی:

یکی از بهترین مدل‌هایی است که ببیننده را مجذوب خود می‌کند و به روش‌های متفاوتی اجرا می شود و اشکال متفاوتی دارد همچون پانچ ساده ،ستارهای،طلایی،کریستالی،دوبل، لترمکس و...
طراح برای ساخت مدل پانچی رویه و لبه یا هردو را خیلی بادقت پانچ می‌کند و همزمان  به قطر پانچ ،تراکم، و قطر لبه های کار دقت می‌کند  که اس ام دی ها نمایان نباشد و مشبک بودن و چشمک زدن و براق بودن حروف برجسته نازیبا جلوه نکند.

 

 

پلکسی تابلو چلنیوم طلایی: 

در این حرفه برای ساخت تابلو تبلیغاتی از نوعی ورق شفاف و شبیه شیشه به نام پلکسی استفاده می‌شود که هم برای ساخت رویه و هم لبه های حروف برجسته استفاده می‌شود.

روش ساخت تابلو چلنیوم طلایی:

۱- ابتدا اندازه تابلو مشخص میشود.
۲-طرح با استفاده از نرم افزارها ترسیم می‌شود و قیمت نهایی نیز محاسبه می‌گردد.
۳- بر اساس طرح، حروف برجسته توسط لیزر برش داده می‌شوند .
۴-در این مرحله رویه و لبه حروف سرهم بندی می‌شوند. 
۵- با توجه به طرح از لامپهای اس ام دی بر روی پی وی سی استفاده می‌شود و سپس پی وی سی و لامپها در پشت حروف قرار می‌گیرند. 
۶- در آخرین مرحله اگر تابلو قابلیت نورپردازی داشته باشد برای روشن ماندن 
نیاز به منبع تغذیه ضد آب و همچنین تایمر قابل تنظیم روشن و خاموش دارد.

 

 

قابلیت‌های تابلو چلنیوم طلایی:

مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و محیطی.
در صورت استفاده از اجناس عالی برای ساخت تابلو ،دوام آن سالها تضمین می‌شود و رنگ و شکل آن به مرور زمان تغییر نمی‌کند. 
مصرف بهینه برق به دلیل وجودلامپهای اس ام دی.
نوار اسفنجی در حروف برجسته چلنیوم باعث حفاظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار می‌شود و به همین دلیل داخل حروف هیچگاه کثیف نمی‌شود وهمیشه درخشان است.

قیمت تابلوهای چلنیوم طلایی:

از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت:
۱- مقدار موادی که برای ساخت استفاده شده بر حسب متر.
۲- قیمت و ارزش تابلو به جنس مواد بستگی دارد یعنی مواد درجه یک  تابلویی درجه یک می سازد .
۳- با توجه به سلیقه مشتری هر چقدر اندازه تابلو و قطر حروف بیشتر باشد یعنی پلکسی گلس واس ام دی های بیشتری در کار استفاده شده و در نتیجه هزینه بالاتر می‌رود.
۴- سایز تابلو و ضخامت ورق پی وی سی یکی از مهمترین عوامل تعیین قیمت تابلو چلنیوم می باشد ،یعنی هر چقدر قطر پی وی سی بیشتر باشد قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند. 
۵- باتوجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده از محصولات بروز با کیفیت ، همیشه با قیمت های بیشتری در بازار عرضه می‌شود و لامپهای اس ام دی هم از این قاعده مستثنی نیست و هرچقدر لامپهای مرغوب تری در تابلو استفاده شود قیمت تابلو بیشتر می‌شود. 
۶- نصب تابلو باید خیلی دقیق باشد و جریان برق در لامپهای اس ام دی  مثبت و منفی باید با هم سری باشند و همچنین ارتفاع از سطح زمین و نحوه کار گذاشتن حروف برجسته بر روی تابلو باید صحيح باشد واین دقت و حساسیت بالا در انواع تابلو متفاوت است که موجب افزایش قیمت می‌شود. 
۸-به دلیل رقابتی شدن بازار و تنوع محصولات، و کیفیت رول چلنیوم با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می‌شود و رنگ طلایی چلنیوم نسبت به رنگهای نقره ای و مشکی گران تر است.

واتس اپ