تابلو تبلیغاتی سه بعدی

تبلیغات مهم ترین رکن در محبوبیت برند و اطلاع رسانی کالا و محصول مورد نیاز برای جذب مشتری است . معمولاً سه چهارم مشتریان هر کسب و کاری تحت تأثیر تبلیغات قرار می‌گیرند تابلو های سه بعدی در اندازه و ابعاد گوناگون ،  با قیمت های متفاوتی عرضه می‌شود .

 تبلیغات مهم ترین رکن در محبوبیت برند و اطلاع رسانی کالا و محصول مورد نیاز برای جذب مشتری است . معمولاً سه چهارم مشتریان هر کسب و کاری تحت تأثیر تبلیغات قرار می‌گیرند. تابلو های سه بعدی در اندازه و ابعاد گوناگون ، با قیمت های متفاوتی عرضه می‌شود .
ما در این مقاله سعی داریم شما را بیشتر با این مطلب آشنا کنیم. 

تابلو تبلیغاتی سه بعدی :
امروزه یکی  از بهترین انواع تابلوهای تبلیغاتی  که مورد استفاده قرار می‌گیرد، تابلو سه بعدی است. سه بعدی بودن تابلو یعنی قبل از اینکه تابلو ساخته شود ، بتوانیم توسط نرم افزارهای سه بعدی محصول نهایی را مشاهده کرده و در صورت نیاز تغییرات لازم‌ را اعمال کنیم که این کار کمک شایانی به مشتری ، طراح و سازنده میکند و محصول نهایی بدون هیچ نقصی ساخته می‌شود .
این نوع تابلو به دلیل سه بعدی بودن جذابیت خاصی دارد و تأثیر مستقیم و  فوق‌العاده ای بر دید مشتری می گذارد و معمولا در کیفیت های مختلف توسط شرکت های تبلیغاتی گوناگونی تولید می شود .

 


 

انواع تابلو تبلیغاتی سه بعدی  :

 

تابلو چلنیوم حروف برجسته سه بعدی : 
در این مدل از تابلوهای سه بعدی ، حروف برجسته دارای انعطاف‌پذیری و زیبایی خاصی هستند که در بقیه تابلوها وجود ندارد .
حروف برجسته چلنیوم از رویه پلکسی گلس و لبه های چلنیوم تشکیل می‌شود و همین امر  موجب جذابیت تابلو می شود که مشتریان زیادی را ترغیب می کند .
به دلیل اینکه حروف برجسته روی تابلوهای چلنیوم از جنس آلومینیوم است باعث شده که به راحتی بتوان مدل های مختلف سه بعدی را روی آن اجرا کرد و همین امر زیبایی تابلو چلنیوم سه بعدی را افزایش داده است .
 

تابلو وکیوم حروف برجسته سه بعدی :
یکی دیگر از انواع تابلوهای سه بعدی ، تابلو پلاستیکی حروف برجسته وکیوم است که به دلیل استفاده از طرح های فانتزی و رنگهای مختلف در مراحل ساخت این تابلو ، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است . در این نوع تابلو از پلکسی نوع برجسته استفاده شده که همین امر موجب شده تا قیمت این محصول بیشتر شود ، زیرا حروف در این مدل برجسته هستند ولی در مدلهای دیگر سطح حروف صاف است و هیچ برجستگی ندارند .
ساخت این تابلو از حساسیت بالایی برخوردار است و حتماً باید از افراد توانمند برای طراحی و ساخت این مدل بهره برد .
 

مراحل ساخت تابلو وکیوم سه بعدی :
مرحله اول:
ابتدا طرح مورد نظر بوسیله یک نرم افزار مرتبط طراحی می‌شود . این کار هم می‌تواند توسط مشتری و هم طراحان شرکت ها باتوجه به سلیقه مشتری انجام پذیرد .
مرحله دوم :
در این مرحله قالب مورد نظر برای طراحی حروف برجسته انتخاب می‌شود و پلکسی روی قالب مورد نظر ، با توجه به گرمایی که به آن داده می‌شود ، کشیده می شود . پلکسی به صورت قالب مورد نظر در می آید و بعد با استفاده از آهن ربا ، لبه ها بر روی پلکسی گلس ثابت نگه داشته می‌شوند و توسط چسب چسبانده می شوند .
مرحله سوم :
در مرحله سوم نوبت به نور پردازی تابلو به وسیله اس ام دی ها می‌رسد و در آخر نمای تابلو مشخص شده و تابلو نصب می‌شود.  تابلو وکیوم های سه بعدی مختلفی در رنگها و اندازه های گوناگون وجود دارد  که برای انتخاب آنها باید ظرفیت های محیط و همچنین نوع سلیقه مشتری سنجیده شود که نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند که دارای قيمت های متفاوتی است .
 

انواع حروف برجسته :
حروف برجسته سه بعدی، حروف برجسته وکیوم سه بعدی، حروف برجسته آلومینیوم رنگی، حروف برجسته آلومینیوم طرح دار، حروف برجسته استیل، حروف برجسته چلنیوم، حروف برجسته فانتزی . 

 


 

تفاوت تابلوهای معمولی و تابلو سه بعدی در چیست؟
تابلوهای تبلیغاتی یکی از بهترین مدل‌های تبلیغات کسب و کارها است که تأثیر بسزایی بر روی مشتری می گذارند و همچنین دسترسی به انواع کالاها و خدمات از طریق همین تابلوهای تبلیغاتی ، آسان شده است و با ورود تکنولوژی به همه عرصه های کار و فناوری هر روز شاهد پیشرفت این مجموعه هستیم‌. 
مهمترین تفاوت های آشکار در این تابلوهای سه بعدی با تابلوهای معمولی عبارتند از :
* برجسته ترین تفاوت در نگاه اول دقت و ظرافت در طراحی تابلوهای سه بعدی نسبت به دیگر تابلوها است که با استفاده از طراحان و متخصصین ماهر در این زمینه انجام پذیر است ، 
در صورتیکه تابلوهای معمولی نیازی به این همه ریزبینی و ظرافت ندارد .
* تفاوت بعدی برسر هزینه بیشتر تابلوهای سه بعدی نسبت به سایر تابلوها است ، چرا که استفاده از فاکتورهای خاص در طراحی و تولید پیشرفته تابلو سه بعدی باعث بالا رفتن قیمت ، نسبت به تابلوهای معمولی شده است .  
*  تفاوت دیگر در طرز ساخت تابلوهای تبلیغاتی است . تابلوهای سه بعدی از ویترین و طراحی سه بعدی یا چند بعدی برخوردارند که جذابیت تابلوها را چند برابر می کند ، اما سطح تابلوهای معمولی فلت و صاف است و هیچگونه برجستگی ندارند .
* از دیگر تفاوت‌های تابلوهای سه بعدی با سایر تابلوهای تبلیغاتی در مراحل تولید آن ها است که هر کدام به روشی خاص طراحی و در نهایت ساخته می‌شوند .

 


 

مزایای تابلوهای سه بعدی :
این  تابلوها انواع گوناگونی دارند که نظر هر سلیقه ای را به خود جلب می‌کنند . دوام و استحکام بالا و عمر طولانی از دیگر مزایای این تابلوها است . مصرف انرژی تابلوهای سه بعدی خیلی کم است و دیگر اینکه به دلیل متحرک بودن این مدل از تابلوها ، جذب مشتری بسیار زیاد است و چون تنوع این محصولات بالا است در مکان‌های متفاوتی مانند  محل کار ، آرایشگاه ، آزمایشگاه و تمامی خدمات برای تبلیغات می‌توان استفاده کرد .
 

سخن آخر :
شما می توانید از انواع تابلو های تبلیغاتی برای ترویج کسب و کار خود استفاده نمایید. اما به این نکته توجه نمایید که نوع شغل شما در راستای تابلو و تبلیغاتی که انجام می دهید است یا خیر؟ تابلو های سه بعدی می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. زیرا دارای استحکام و زیبایی منحصر به فردی است.
 

واتس اپ