تابلو چلنیوم کریستالی

تابلو چلنیوم دارای تنوع بالایی است که یکی از جدید ترین و بروز ترین آنها تابلو تبلیغاتی چلنیوم کریستالی می باشد که دارای قابلیت ها و زیبایی خاصی است که علاوه بر آن یکی از پر کاربرد ترین محصولات و پر فروش ترین آنها در بین مدل های چلنیوم می باشد.


تابلو چلنیوم دارای تنوع بالایی است که یکی از جدید ترین و بروز ترین آنها تابلو تبلیغاتی چلنیوم کریستالی می باشد که دارای قابلیت ها و زیبایی خاصی است که علاوه بر آن یکی از پر کاربرد ترین محصولات و پر فروش ترین آنها در بین مدل های چلنیوم می باشد. تابلو چلنیوم کریستالی یکی از زیر مجموعه های تابلو چلنیوم الماسی می باشد که تنوع بالا در رنگ و سایه روشن زیبایی را به ارمغان می آورد و باعث جلب توجه بیشتر مشتریان به شما می گردد. در این مطلب می خواهیم ساختار تابلو چلنیوم کریستالی و قیمت تابلو چلنیوم کریستالی را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید پس با ما همراه شوید.
این را می دانیم که یکی از روش های تبلیغ در کسب و کار های مختلف استفاده از تابلو های تبلیغاتی بوده و از همین رو این صنعت دارای گستردگی بی شماری می باشد و تنوع مدل های آن مانند سابق کم و کوچک نیست. 


 

 

تابلو چلنیوم کریستال چیست ؟

 

یکی از انواع مدل های تابلو چلنیوم بوده که با بکار گیری از ورق های پلکسی گلاس شیشه ای که همانند شیشه و با شفافیت بالا می باشد ساخته و طراحی شده است. این نوع از پلگسی ها به شما کمک می کند که در هنگام نصب و با اتصال ادوات نور پردازی بتوانید شکست نور جالب و بسیار زیبا را در اختیار داشته باشید و جلوه عالی را بر روی تابلو تبلیغاتی پیاده سازی نمایید. 
به این نوع از تابلو های چلنیوم هفت رنگ نیز گفته می شود و با تابلو های RGB و تابلو های فلکسی رنگ دار متفاوت است. پلکسی گلاس های شیشه ای دارای مقاومت بالایی هستند و باعث می شوند در شرایط جوی نا مناسب ، تابلو هیچ گونه آسیبی نبیند. این مواد بسته به نوع سفارش دارای ضخامت های متفاوتی هستند که یکی از دلایل قیمت گذاری تابلو کریستالی همین امر می باشد. برش های لیزری مناسب و بر گرفته از متریال عالی باعث می شود که پس از نصب تابلو رنگ های متفاوتی را ساطر نماید که همین دلیل باعث نام گذاری این نمونه از تابلو های چلنیوم شده است. هر گاه از کنار یکی از این تابلو های کریستالی رد می شوید نور های زیبای کوچکی را می بینید که درخشندگی و زیبایی عالی را برای بیننده در نظر می گیرد و باعث جذب آنها می شود. 
 

تمامی این فنون شکست نور به دلیل استفاده از اکسید چرب به جای کلسیم در ساختار پلکسی های گلاس شیشه ای می باشد. و پانچ ها و استفاده از کریستال به این امر کمک بالایی کرده است.

انواع کاربری های تابلو چلنیوم کریستالی :

تابلو های کریستالی را می توانید در انواع کاربری ها استفاده کرد که به چند نمونه از آنها در زیر می پردازیم.
1-    تابلو چلنیوم کریستالی مغازه
2-    تابلو کریستالی فروشگاهی
3-    تابلو کریستالی شرکتی
تابلو چلنیوم کریستالی مغازه ای باعث می شود که جلوه بصری فوق العاده ای به سر درب مغازه شما دهد و می توانید از این طریق کسب و کار خود را رونق دهید. در تابلو سازی های مدرن بیشتر از این سبک استفاده می شود که سال ساخت و تولید این محصول برای سال 2020 می باشد و جز مدرن های صنعت تابلو های تبلیغاتی به شمار می رود.

تابلو های چلنیوم کریستال فروشگاهی :

فروشگاه های مختلف اعم از نمایشگاه های ماشین ، فروشگاه های زنجیره ای ، املاک و تمامی کسب و کار های بزرگ برای داشتن مشتریان بیشتر و جلب نظر آنها نیاز به تابلو های چلنیوم کریستالی دارند تا بتوانند افزایش سرمایه و خرید و فروش عالی را داشته باشند و نیازی به تبلیغات محیطی ندارند زیرا با داشتن این نمونه از تابلو های چلنیوم می توانند مانند یک ستاره در دل شهر بدرخشند.
برای ساخت لوگو و همچنین برند سازی در شرکت های مختلف و نمایشگاه های مدرن و برای بازدید عموم می توانید از این نوع از تابلو های کریستالی استفاده نمایید.

مراحل تولید و ساخت تابلو های تبلیغاتی کریستالی :

در قدم اول می بایستی سفارش مشتریان را نسبت به نوع دیدگاه آنها طراحی نماییم و با بهترین شکل ممکن آن را به وسیله برنامه های نوین طراحی و پیاده سازی کنیم.
در قدم بعدی و پس از تایید طرح اولیه می بایستی شروع به کار نمایید و ورق های موجود پلکسی گلاس شیشه ای را مطابق با ابعاد و نوع سفارش اندازه گیری و شروع به برش زنی نمایید. ( نکته: طرح باید دارای جلوه بصری عالی باشد تا بتواند مشتریان مختلف را جذب نماید و توجه داشته باشید که می توانید از رنگ های مختلف استفاده نمایید و نسبت به نوع طراحی و دیزاین داخلی مغازه یا فروشگاه و همچنین صفحه پشتی تابلو یا زیر سازی آن اقدام و انتخاب نمایید.)
پس از انجام این مرحله می بایستی اقدام به ساخت حروف برجسته نمایید و بنا به طرح اصلی هر کدام را جداگانه بسازید و نور مخصوص آن را از طریق لامپ های SMD جا نمایی کنید. (اگر میزان و ابعاد حروف بزرگ بود و نیار به خنک کننده داشت می بایستی از فن های خنک کننده استفاده نمایید.)
پس از اتمام مراحل بالا می بایستی تمامی حروف را با نظمی بسیار خاص و با تخصص بالا همانند طرح اصلی به یکدیگر متصل نمایید تا بتوانید تابلوی چلنیوم کریستال را در اختیار مشتری بگذارید.

 

 

مزایا استفاده از تابلو چلنیوم کریستالی :

1-    دارای تنوع بالا در مدل و رنگ
2-    دارای قیمت مقرون به صرفه و کیفیت و دوام بالا
3-    دارای زیبایی چشم نواز نسبت به سایر محصولات
4-    نصب آسان
5-    وزنی سبک

قیمت تابلو چلنیوم کریستال :

تمامی موارد بالا که به آن اشاره شد نقشی پر رنگ در میزان قیمت تابلو چلنیوم کریستالی دارد و مواردی همچون :
ارتفاع و نوع محیط زیر سازی
میزان متر محیط 
تعداد کلمات و نوع فونت
طراحی و ساختار اولیه
نصب و راه اندازی

این موارد جز تاثیر گذار ترین مسائل در بحث قیمت گذاری تابلو چلنیوم به حساب می آید و شما عزیزان می توانید تمامی سوالات خود را با مشاوران ما که دارای بردی تخصصی هستند به صورت رایگان در میان بگذارید تا بتوانید نسبت به هزینه و بودجه در نظر گرفته شده بهترین و با کیفیت ترین محصولات چلنیوم را در اختیار داشته باشید و رونق عالی را به کسب و کار خود دهید. همچنین می توانید برای دیدن نمونه کار های انجام شده از طریق سایت WWW.NAMATABESH.COM اقدام نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. علاوه بر آن می توانید تمامی سفارشات خود را از طریق سایت و شماره تماس های مندرج اقدام به ثبت نمایید.
 

واتس اپ